Tytuł tematu mojej pracy licencjackiej to Implementacja gry komputerowej gatunku Hack’n Slash w oparciu o silnik Unity3D.
Celem pracy jest implementacja gry komputerowej w oparciu o istniejący silnik Unity. Gra Samurai jest gatunku Hack'n Slash. W grze wcielamy się w samuraja, który ma za zadanie pokonanie przeciwników. Do dyspozycji mamy podstawowy atak mieczem. Wraz z ilością pokonanych przeciwników siła i żywotność na naszego bohatera zwiększa się. Dodatkowo, w pracy opisano problematykę tworzenia gier komputerowych, początki przemysłu gier komputerowym, rynek gier komputerowych i najpopularniejsze obecnie silniki gier. Skupiono się głównie na opisaniu silnika Unity i zestawu narzędzi, które on oferuje. Został też dokładnie opisany sposób powstania gry Samurai - wszystkie funkcje i świat gry.
Jeżeli ktoś był by zainteresowany przeczytaniem mojej pracy dyplomowej to jest ona dostępna w czytelniach biblioteki SGGW.
Fajny i ciekawy artykuł ;>
OdpowiedzUsuńGoogle