Przejdź do głównej zawartości

Praca Licencjacka: Implementacja gry komputerowej gatunku Hack’n Slash w oparciu o silnik Unity3D

Tytuł tematu mojej pracy licencjackiej to Implementacja gry komputerowej gatunku  Hack’n Slash w oparciu o silnik Unity3D.

Celem pracy jest implementacja gry komputerowej w oparciu o istniejący silnik Unity. Gra Samurai jest gatunku Hack'n Slash. W grze wcielamy się w samuraja, który ma za zadanie pokonanie przeciwników. Do dyspozycji mamy podstawowy atak mieczem. Wraz z ilością pokonanych przeciwników siła i żywotność na naszego bohatera zwiększa się. Dodatkowo, w pracy opisano problematykę tworzenia gier komputerowych, początki przemysłu gier komputerowym, rynek gier komputerowych i najpopularniejsze obecnie silniki gier. Skupiono się głównie na opisaniu silnika Unity i zestawu narzędzi, które on oferuje. Został też dokładnie opisany sposób powstania gry Samurai - wszystkie funkcje i świat gry. 

Jeżeli ktoś był by zainteresowany przeczytaniem mojej pracy dyplomowej to jest ona dostępna w czytelniach biblioteki SGGW.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wymiana dysku w Macbook Air 13 2017 na m2

Jestem wielkim miłośnikiem komputerów Apple. Uważam, że są one bardzo dobrze wykonane i przemyślane. Posiadam Macbooka Air 13 z 2017 roku (Model A1466) i jestem z niego bardzo zadowolony. Jedynym jego mankamentem jest zbyt mała pojemność dysku . Wersja laptopa, którą posiadam była wyposażona w dysk o pojemności 128 GB. Dla programisty .NET to stanowczo za mało! Ta pojemność starcza jedynie na zainstalowanie niezbędnych narzędzi programistycznych i stworzenie maszyny wirtualnej.  A gdzie miejsce na inne dane?  Zakup dysku pasującego do tego komputera o pojemności 512 GB to koszt ponad 2500zł. Nie warto narażać się na aż tak wysokie koszty - można to zrobić taniej.  Wystarczy kupić adapter ze złącza Apple (12pin-16pin) na złącze m2 i kompatybilny dysk na m2. W sumie wydamy nie więcej jak 500zł, czyli 5 razy mniej jak w przypadku zakupu dysku przeznaczonego do Macbooka, a efekt będzie taki sam. Samą przejściówkę zamówiłem z  aliexpress  za jedyne 30zł. Po przeanali

Virago 535, przedni gar nie pali tak jak trzeba

Ten wpis będzie mniej komputerowy, a bardziej hobbystyczno - mechaniczny. Tak jak wspominałem w zakładce O mnie, moim oczkiem w głowie jest mój wiekowy 22-letni motocykl Yamaha Virago 535. Jest to motor, który idealnie spełnia wymogi prawa jazdy kategorii A2. Nie jest wyposażony we żadne wtryski ani komputery pokładowe, jest to najbardziej klasyczne rozwiązanie z gaźnikiem i dźwignią ssania. Pod koniec zeszłego sezony miałem problem z przednim cylindrem. Virago 535 ma silnik w kształcie litery V i posiada dwa cylindry, które potocznie nazywamy garami. Mój motocykl z trudem odpalał i po rozgrzaniu silnika okazywało się często że przedni cylinder jest zimny – nie działa. Doraźnie pomogło wymiana świec i wizyta u miejscowego mechanika, który zapewniał ze wyregulował gaźniki i coś tam jeszcze zrobił i na pewno wszystko będzie działać jak należy. Ponieważ był to już późny październik  i dni były coraz chłodniejsze  nie miałem szansy w pełni przetestować czy wszystko działa jak trze